wtorek, 25 grudnia 2012

      Ach te święta.... Ostatnio nie mam za bardzo wolnego czasu, żeby prowadzić bloga, a o samym projektowaniu biżuterii oraz dodatków nie wspominając. Świąteczna pora stała się właściwie jedynym okresem, który mogę podzielić między tę czynność,  pisanie mojej pracy magisterskiej oraz w końcu spędzenie chwil z rodziną. Projekty, które rodzą się w mojej głowie muszą niestety jeszcze zaczekać na swój debiut, bo ciągle coś stoi na przeszkodzie. Doba ma niestety  tylko 24 godziny, które bardzo łatwo wypełnić i tak szybko mijają .... 
     Nastrój świąteczny udzielił mi się jeszcze na długo przed samymi świętami i stąd też pomysł utworzenia świątecznych kartek. Obdarowałam nimi kilka osób z najbliższego otoczenia. Ich miny wyrażały szczerą radość i zaskoczenie, więc mam nadzieję, że kartki przypadły do gustu. Postanowiłam zamieścić efekty mej pracy także na blogu. Można je ujrzeć w galerii pod nie zaskakującym tytułem "kartki bożonarodzeniowe" :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz